Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GY.I.K.

GY.I.K.

Hol tudom megtekinteni a termékeket?

A lavintagehome.hu bútor és lakberendezési termékek forgalmazásával foglalkozó webáruház.  Azonban van lehetőség a termékek személyes megtekintésére és átvételére a kecskeméti műhelyünkben, előzetes egyeztetést követően a +36/30/245-2213-as mobil számon, vagy lavintagehome2020@gmail.com email címen.

 

Van-e minimális rendelési összeg?

Nincs. Bármilyen összegben leadható a rendelés.

 

Nem kaptam megerősítő e-mailt. Mit csináljak most?

Nézze meg levelezőrendszere SPAM mappáját. Egyes levelezők tévesen levélszemétnek értékelik visszaigazoló e-mailünket. Amennyiben nem találta meg, kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot a +36/30/245-2213-as mobil számon, vagy lavintagehome2020@gmail.com email címen.

 

Össze tudok vonni több, különböző időpontban leadott rendelést?

Igen. Ilyen esetben a lavintagehome2020@gmail.com email címen kell jelezni az igényt a rendelési számok megadásával együtt.

 

A rendelés leadása után van még lehetőségem módosításokra?

Igen, ebben az esetben az igényt a lavintagehome2020@gmail.com email címen kell jelezni a pontos adatok megadásával.

 

Meggondoltam magam! Hogyan tudok törölni egy már leadott rendelést?

A megrendelések törölhetőek akkor is, ha a fizetés már megtörtént. Ebben az esetben a lavintagehome2020@gmail.com email címen kell jelezni ezt a szándékot. Természetesen az átutalt összeg visszautalásra kerül 2 napon belül.

 

Kérhetem más méretben, színben a terméket, mint ahogy a webáruházban van?

Van rá lehetőség saját gyártású bútorok és lakás-kiegészítők esetében, de előzetes egyeztetés szükséges hozzá. Kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot a +36/30/245-2213-as mobil számon, vagy lavintagehome2020@gmail.com email címen.

Egyedi megrendelés esetén természetesen erre van lehetőség.

 

Mikorra készülnek el az egyedileg megrendelt bútorok / lakás-kiegészítők?

A bútorok elkésztési ideje függ a megrendelt bútor mennyiségétől, az alapanyag elérhetőségtől, a túlterheltségtől. Minden esetben a megrendeléskor egyeztetjük a várható elkészülési időt és a leszállítás, szerelés idejét. Ha külső körülmények miatt csúszás várható a bútor elkészültét illetően, azonnal értesítjük a Megrendelőt.

 

A bútorok összeszerelve érkeznek?

Az egyedi bútor megrendelésektől eltekintve, minden bútorunk összeszerelve érkezik. Az egyedi bútorok esetében az összeszerelést mi vállaljuk.

 

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Három módon tudja a megrendelését kifizetni:

1. banki előreutalás: ebben az esetben az alábbi bankszámla-számra várjuk a teljesítést: 

    Becze&Szerencse Kft.

    MKB bank: 10300002-10539129-49020016

2. készpénzes fizetés személyesen a kecskeméti műhelyünkben

3. utánvéttel a futárnak fizetve a rendelés átvételekor

4. online fizetés: A megrendelt termékeket lehetősége van online is kifizetni. Webáruházunk a BORGUN - B-Payment által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. 

 

Mikor és hogyan történik a szállítás?

Raktáron lévő termékek kézbesítési időszaka 2 munkanaptól 15 munkanapig terjedhet. A rendelés leadása után maximum 2 munkanapon belül a vásárló e-mailben kap tájékoztatást arról, hogy rendelését várhatóan mikor adjuk át szerződött futárszolgálatunknak.

Ha ettől eltérő időzítést kér a vásárló, azt emailben: lavintagehome2020@gmail.com tudja számunkra jelezni, és mi a lehetőségekhez mérten igazodunk kéréséhez.

Egyedi bútor megrendelés esetén egyeztetünk a Megrendelővel a várható szállítási időről.

 

Hogyan tudok visszaküldeni egy terméket?

A megrendelés visszaküldhető az átvételtől számított 30 napon belül. A visszaküldés futárszolgálaton keresztül történik, melynek költségei a vásárlót terhelik. A visszaküldött termékek szállítási költséggel csökkentett ellenértéke visszautalódik 2 napon belül a vásárló számlájára miután a termék a webáruházhoz visszaérkezett.

A folyamat elindításához emailt kell küldeni a szándék jelzésével és a rendelési szám, valamint a pontos termék feltüntetésével erre az email címre: lavintagehome2020@gmail.com

 

Mi történik akkor, ha a termék, amit megkaptam, sérült?

Természetesen azonnal kezeljük a problémát az Ön igényeinek megfelelően, kérhet pénzvisszafizetést vagy cserét. Ilyen esetben a lavintagehome2020@gmail.com email címen kell jelezni a problémát termék megnevezéssel és a sérülésről készült fotóval együtt. Ezek után felvesszük Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.

Keresés